Így tervezd vagy javítsd a weboldalad, hogy vevőszerző legyen!

A marketingfelmérések szerint ezek a tartalmak ne hiányozzanak, ha vevőket szeretnél. Konkrét példákkal azonnal segít a Weboldal123 súgód.

9+3 tartalomblokk hozza a vevőket
Ezek kellenek, hogy elnyerd a látogatóid bizalmát
1. ÍGÉRET
Foglald össze, hogy minek a szakértője vagy, és hogyan változtatod meg az ügyfeleid életét!

A látogatók egy weboldalra kattintva 4-6 másodperc alatt eldöntik, hogy mennek vagy maradnak. Így fontos, hogy egyből megtudják, miben segíthet a weboldalad nekik, mit nyerhetnek veled. Itt érdemes kiemelned a piaci pozicionálásod is, vagyis a megkülönböztető jegyed.

A görgetés nélkül elérhető nyitóblokk elemei:
  • Ütős főcím - piaci pozicionálással
  • Részletező alcím
  • Mozgósító gomb
  • Bizalomépítő partnerlogók (médiamegjelenéseké, vagy tanúsítványoké, vagy díjaké, vagy neves ügyfeleké)
2. CÉLCSOPORTOK
Kiknek készült a weboldalad, kiknek tudsz segíteni? 

Minél hamarabb megtudják a látogatók, annál jobb. Így a célzottakat megszólíthatod, a figyelmüket gyorsan megragadhatod, a többieknek pedig nem rabolod az idejüket.

Olyan weboldal ugyanis nincs, amely mindenkinek szól.

Fejtsd ki, hogy konkrétan kiknek és miben tudsz segíteni!
3. PROBLÉMÁK
Milyen problémákat oldasz meg? 

A kutatások alapján a probléma és a veszteség fájdalmát kétszer erősebben érezzük, mint a megoldás és a nyereség örömét. Ezért szembesítsd a látogatóidat a problémáival!

Az emberek ugyanis nem termékeket és szolgáltatásokat keresnek, hanem megoldásokat a problémáikra. 

Elég a 3 legfontosabb problémát megnevezned, amelyektől megszabadíthatod az ügyfeleleidet.
4. MEGOLDÁSOK
Mutasd meg a problémákra adott megoldásaidat, szolgáltatásaidat! Mutass kiutat!

Csillantsd meg, hogy milyen előnyöket és hasznokat nyernek az érdeklődők, ha rád bízzák magukat, és ezeknek köszönhetően hogyan változhat meg az életük.

Részletesen és akár konkrétan mutasd be a lehetőségeket! Minél egyedibbek, annál jobb.

Honlap esetében bővebben a Szolgáltatások aloldalon bemutathatod a megoldásaidat.
5. SPECIALITÁS
Miben vagy más, mint a többiek?

Ne legyél egy a sok közül, mert ha ugyanazt nyújtod, mint a versenytársaid, miért választanának téged? 

Mutasd meg, hogy az érdeklődők veled miért járnak jobban, miben vagy több, vagy jobb? Különböztesd meg magad!

Lógj ki a sorból, hogy ne összekeverhetővé, hanem megjegyezhetővé válj. Hagyj nyomot a látogatóid tudatában!
6. BIZONYÍTÉKOK
Milyen konkrét eredményeket értél el?

Mutasd meg az eddigi konkrét munkáidat, számszerűsített eredményeidet, legnagyobb sikereidet! Ne elképzelniük kelljen az érdeklődőknek, hanem láthassák a saját szemükkel!

Sorakoztasd fel, hogy az ügyfeleid mi mindent kaptak tőled.

Honlap esetében bővebben a Munkáim vagy Esettanulmányok aloldalon demonstráld az elért eredményeidet bizonyítékként.
7. REFERENCIÁK
Mit mondanak rólad és a szolgáltatásaidról az ügyfeleid?

Az érdeklődők jobban hisznek az ügyfeleidnek, mint neked, így döntéshozatal előtt a többség megnézi az ajánlásokat, Google értékeléseket, Facebook véleményeket.

Ezért a weboldalad mindig tartalmazzon valós referenciákat ellenőrizhetően: névvel, titulussal, idézettel, és ha lehet fotóval. Vagy legjobb, ha videós formában nyilatkoznak az ügyfeleid a tapasztalataikról.

Látod, hogy a Rauk Masszázsközpontnak milyen piaci pozicionálása lett? "Szeged egyetlen Papp-féle nyirokmasszőre". (Lásd 1. pont)
8. BEMUTATKOZÁS
Mutasd be a márkád értékeit, és hogy kik állnak mögötte!

Az érdeklődőknek fontos, hogy lássák ki beszél hozzájuk, kivel lépnek kapcsolatba.

Meséld el a történeted lényegre törően és fókuszálj a szakmai erősségeidre, a motivációidra, a személyiségedre! Hass mind az érzelmekre, mind az értelemre!

Honlap esetében bővebben a Rólunk aloldalon bemutathatod magadat és a kollégáidat: név, titulus, szakmai múlt, legnagyobb eredmények, tervek...
9. AJÁNLAT
Foglald össze a legjobb ajánlatod! Mit tudsz most nyújtani és milyen garanciával, illetve extrákkal vagy ajándékokkal - nem akciókkal!

Minél ellenállhatatlanabb ajánlattal állj elő! Mérd fel, hogy mit nyújtanak a versenytársaid a piacodon, és te adj többet, jobbat, vagy mást, hogy téged válasszanak. Adj garanciát is, hogy a bizonytalanság ne tartsa vissza az érdeklődőket.

Azonban semmiképp se adj árakciót, mert azzal csak leértékeled a márkádat, illetve zsákutcába kergeted magadat.
10. ŰRLAP
Legyen célja a weboldaladnak! Mutasd meg pontosan az érdeklődőknek, hogy mi a következő lépés!

Ha nem mondod meg pontosan, hogy mit kell tenni, akkor a látogatók nem is teszik meg. Ha viszont pontosan meghatározod, akkor sokkal jobb eredményekre számíthatsz. 

Ezért mindig legyen a weboldaladnak célja: jelentkezés, időpontfoglalás, konzultációkérés stb. Adja meg az adatait, hiszen nem mindenki munkaidőben talál a weboldaladra, hanem akár éjszaka vagy hétvégén, amikor nem érhet el. Így ha nem kéred el az adatait, akkor elhagyja a weboldalad, és többé talán nem is talál vissza. Egy adatkérő űrlap kitöltésével viszont kapcsolatba léphetsz vele.
11. GYIK
Gyűjtsd össze és válaszold meg előre a kifogásokat, gyakori kérdéseket!

Fontos, hogy ne maradjanak kérdések és kételyek az érdeklődők fejében, amelyekkel lebeszélhetik magukat a kapcsolatfelvételről.

A GYIK a leginkább lényegre törő informálás egyik formája. Ráadásul a mesterséges intelligencia is gyakran idézi. Ma már egyre többen az AI-t kérdezik meg, ha keresnek valamit. Adj az AI-nak és az érdeklődőidnek is muníciót!
12. KAPCSOLAT
Adj meg minél több elérhetőségi lehetőséget, hogy választani lehessen!

Van, aki telefonálni szeret, mások inkább online lépnek kapcsolatba veled: chat, e-mail, és persze, ha vannak közösségi média csatornáid, azokat se titkold, ahogy a fizikai üzleted vagy szolgáltatótered címét és nyitvatartását.

Honlap esetében bővebben a Kapcsolat aloldalon részletezheted a kontaktadatokat akár Google térképpel, munkatársak és különböző részlegek közvetlen elérhetőségeivel, illetve a céges adataidat is megadhatod, hogy lekövethető legyél.

Ne feledkezz meg az adatvédelmi nyilatkozatról se, ha adatokat kérsz be a weboldaladon, ami mindenképp javasolt.
+ TOP 7 weboldal hiányosság
Ezekre sem figyel a legtöbb weboldal, pedig kellene
1

Gyorsaság

Ha egy weboldal nem gyorsan töltődik be (3 másodpercen belül), akkor nem várják meg a felhasználók, hanem továbbszáguldanak. Ezért fontos, hogy a weboldalad gyorsan betöltődő és modern legyen, különben sok potenciális érdeklődőt elveszíthetsz.

2

Mobilélmény

Máig rengeteg weboldal nem mobilbarát, vagyis mobilon a tartalom nem jól olvasható: hiányos vagy nagyítani kell, ami rendkívül kényelmetlenné teszi a tartalom fogyasztását, pedig a látogatók többsége már mobilon nézi a weboldalakat.

3

Webstory

A látogatók többsége csak szkenneli a weboldalad, ezért a címekben érdemes elrejteni a legfőbb üzeneteidet, amelyeket el akarsz juttatni a célcsoportod fejébe. Ezek jó, ha egy teljes, kerek, egész történetté állnak össze.

4

Ügyfélközpontúság

A legtöbb weboldal cégközpontú szemlélettel kommunikál (Többes szám 1. személyben = mi), nem pedig ügyfélközpontúan (Egyes szám 2. személyben = te), miközben a látogatók nem a cégekről, hanem saját magukról szeretnek olvasni.

5

Átláthatóság

A felhasználók szeretik, ha mindent gyorsan megtalálnak, átlátnak. Ezért fontos, hogy zavaros navigáció és túl sok menüpont helyett szolgáld ki a látogatóid igényeit! Ne kelljen semmit hosszan keresgélniük, mert akkor gyorsan elhagyják a weboldalad.

6

Aktualitás

Sem a felhasználók, sem a Google és az AI nem ajánlja azokat a weboldalakat, amelyek nem frissülnek legalább évszakonként. Előnyben részesülnek az aktuális, friss weboldalak azokkal szemben, amelyek a világhálón porosodnak, mint egy mélyhűtött vagy konzerváru.

7

CTA gombok

A legtöbb weboldal nem tartalmaz színes CTA (Call To Action = cselekvésre ösztönző) gombokat. Pedig azokkal tudod a látogatóidat a célod felé terelni: pl: "Jelentkezz!". Ezek hiánya jelentősen rontja a weboldalad eredményességét. Vezesd a látogatóidat a célodhoz!

Mi legyen a piaci pozicionálásod, specialitásod?
Ha ezekre további sikeres példákat szeretnél, nézd végig az alábbi videómat!

Így végezhet konkurenciaelemzést, piaci pozicionálást és piackutatást egy kisvállalkozó

Vevőszerző weboldalt szeretnél?
Szívesen segítek, hogy a marketinged megalapozott legyen. Konzultáljunk! 

Megoszthatod a weboldaltervedet és a céljaidat, én pedig hozom a szakmai tudásom, konkrét ötleteket, és egy vállalkozásodra szabott ajánlatot, hogy pontosan azt kapd, amire szükséged van (Farkas Éva +36 20 999 8626, info@weboldal123.hu) ▶️ VÁLASSZ IDŐPONTOT! ◀️

...

info@weboldal123.hu weboldal123.hu +36 20 999 8626

 

Az ingyenes tartalmakról

Az "ingyenes, díjmentes, ajándék" megjelölésű tartalmak esetén a felhasználónak meg kell adnia a nevét, e-mail címét, mobilszámát, el kell fogadnia a láblécben linkelt adatkezelési nyilatkozatot, és hozzájárulását kell adnia elektronikus levelek fogadásához.

 

Az adataid védelméről

A feliratkozáskor és/vagy időpontfoglaláskor kapott személyes adatokat (név, e-mail cím, mobilszám) bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át. Erről bővebben a láblécben linkelt Adatkezelési nyilatkozatban olvashatsz.

 

A szerzői jogokról

A weboldal123.hu weboldal teljes szöveges és grafikus tartalma szerzői jogi védelem alatt áll - beleértve a hírlevél-sorozatokat, blogposztokat, videós anyagokat (az 1999. évi LXXVI. tv. alapján). Engedély nélküli felhasználása, átdolgozása, másolása tilos.